zondag 28 augustus 2011

schoenobsessie


Een schoen-obsessie, een algemeen begrip onder de teengirls.
ook ik heb het, niet dat ik veel schoenen heb, want als ik nieuwe schoenen wil, moet ik ze zelf betalen.
En aangezien ik niet echt werk, tjaa dan word het maar even wachten voor nieuwe schoenen,
of mijn moeder heel lief aan kijken.
Maar waarom deze schoenen obsessie?
nou, opzich is deze vraag nogal makkelijk te beantwoorden;
fashion is ons leven.
bij fashion horen accessoires, kleding en schoenen - ofcourse -
zonder de perfecte schoenen, zou ons leven niet compleet zijn.
onze lieftallige schoenen maken onze outfit helemaal af.
helaas kost deze hobby wel wat centjes,
voor ongeveer rond de 45 euro koop ik schoenen, de ene keer 10 euro duurder,
de andere keer 10 euro goedkoper.
En als je even uitrekend dat ik 6 paar schoenen heb,
6 x 45 = 270 euro per anderhalf jaar.
want ieder jaar komen er natuurlijk ook wel weer 3 paar minimaal bij.
en van die 6 paar schoenen draag ik er maar 3. -en soms 4-
en dat is dus zeer weinig, en ik vind ze nog geeneens allemaal leuk.
Het liefst had ik er nog een paar killerheels bij gewild,
maar je kan natuurlijk ook niet alles hebben.
Ook zijn killerheels niet echt handig voor een gewone schooldag.
als je van 9 tot 4 op hakken van 12 cm – of hoger - moet lopen, tja, dan snap ik dat je zere voeten krijgt.
dus wat altijd ook nog handig is, een paar lage schoenen erbij!
Maar ook dat kost weer wat centjes.
En als ik ga werken, wil ik dat geld liever niet besteden aan schoenen, maar laan;
- nieuwe accessoires voor mijn canon
- een nieuwe bb - mijn andere mobiel heb ik gewoon te vaak laten vallen –
- uitgaan
- terrasjes pakken
- nieuwe accessoires
- studie&al die shit. – want jaa, dat moet ook gebeuren -
en ga zo maar door.
er blijft dus niks over voor nieuwe schoenen!
de enige oplossing die over blijft is je mom&daddy lief aankijken.
Want zonder die schoenen is je leven gewoon niet compleet.
- Cinderella is proof that a new pair of Shoes can change your life -

XO’


Geen opmerkingen:

Een reactie posten