zondag 28 augustus 2011


Toetsweek gehad, veldwerk gehad (lees=omgegooid worden bij kanoën, stomme opdrachten doen,
heel veel fietsen - maar dan ook echt heel veel fietsen - chillen & natuurlijk héeeel veel lol hebben)
alleen nog boeken in leveren, en ja hoor, daarna kan ik het eindelijk roepen; vakantieeeeeee.
Al myn homie’s een fijne vakantie toe-knuffelen en nog even die ene boy ‘gedag zeggen’ .
Na een uur in de bus te zitten met dat fijne oh-my-god-het-is-vakantie-dus-geenstress-vroegopstaan-
benauwdebusreizen-en-al-het-andere-meer-gevoel kom ik thuis. Playsuit aan, zonnebrandcrème op
mijn huid kwakken en zonnen tot ik een zonnesteek heb opgelopen.
De volgende dagen gaan wel lekker, maar na een week, ben ik het al helemaal weer zat.
Ik wil mijn vrienden zien, ik wil hem zien, ik wil lol hebben met vriendinnen, ik wil ze gewoon allemaal
weer zien, ontmoeten, aanraken, ruiken, zoenen, knuffelen, bespringen en al het andere wat ik ben
vergeten. kortom, ik mis mijn lieve vrienden.
En ik lieg als ik zeg dat het deze vakantie voor het eerst gebeurt, want ja, dit gebeurt me nou ieder jaar.
Maar ja, waar voor heb je anders blyk&een buskaart?
Nee beste lezer, dus niet om met de bus naar school te gaan of om iemand te bellen over dat eneproefwerk.
Nee, die hebben we om ’s avonds met mn bestie te bellen, en de buskaart om naar mn homies te gaan.
Maar gelukkig hoef ik niet al mijn blyk-naar-blyk minuten op te maken om mijn bestie te horen, want ik ga een week van de vakantie met haar mee, en omgekeerd.
Dat wordt dus; feesten-feesten-feesten, niet slapen, gekdoen, foto’s maken en lol hebben.
Want ja, zo gaat het dus altijd bij die leuke K. en mij, ons IQ daalt dan ook steeds lager;
we beginnen met een IQ van 567890987654. (=heel hoog) en uiteindelijk daalt dat totdat het zijn nulpunt heeft bereikt.
Aan het eind van de vakantie zullen we waarschijnlijk lachen om alles, maar dan ook echt alles (denk aan; HAHAHAHAHA ons IQ word steeds lager hea? HAHAHAHAH neee, HAHAHAH echt niet, hjb. HAHAHAHA haal de h weg je hebt JUSTIN BIEBEER, HAHAHAHAHA ).


misschien snap je nu waarom sommige mensen ons aan het begin van de vakantie aardig & normaal
vinden, en aan het eind van de vakantie niet met ons gezien willen worden.


Maar ook al zijn we aan het eind van de vakantie helemaal vriendloos, we hebben altijd elkaar nog. En als we elkaar zat zijn - wat nog nooit is voorgekomen – pakken wij natuurlijk onze buskaart &zorgen we dat we nog genoeg blyk-naar-blyk tegoed hebben, en missen we onze vrienden geen seconde.

Fijne vakantie’

XO’ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten